Monday, March 15, 2010

Bursdag, Bursdag og ny jobb!

I min lille familie på 3 har 2 bursdag i februar.
Travle uker, med min dag og 1. års dag.
Siden huset vårt ikke er så stort ble det feiring i 3 omgager;)


Bursdagsbodet. Ble blått til min sønn! Er jo litt vår farge også.
Litt voksent med Marimekko og litt femi.
Trenger jo ikke begynne med barnemotiver før barna vet hva det er.


Hvem har sagt at Theodor liker sjokkoladekake??
De skal ikke smake mange ganger før de vet at dette er namenamenam.....

Med all feiring overstått var det på tide å begynne i ny jobb.
Jeg er tilbake i samme firma som før,
men i en helt annen stilling og helt nye oppgaver.
Travle dager - barnehage - jobb og hjem til Go Guttene mine!


Dagene og ikke minst ukene raser avgårde, så nå håper jeg på vår og lyse kvelder.
Da blir det nok mulig å teste den nye sykkelen ute også.
Theodor fikk trajulsykkel av farmor og farfar til bursdagen. Kjempe fin!

No comments: