Saturday, March 27, 2010

Bilder!



Vi er så flinke å ta bilder. Vi knipser i vei i mange situasjoner.
Jeg har tomme album i hyllene!
Jeg tenker å tenker på at jeg skal sette meg ned å bestille.
Sikkert 6 mnd sinden sist jeg fremkalte noen.
Bortsett fra julekortene da!
Håper jeg har energi en kveld til å sette meg ned å trykke inn en bestilling.


Leker litt med noen bilder!
Jeg tror jeg skal lære meg photoshop en dag,
men kurs til 6000,- er ikke akkurat top prioritert akkurat nå.
(Da buder jeg heller ta cisco sertifiseringer.....)





I morgen skal jeg "pynte" til påske! Så det skal jeg legge ut.

Ellers har vi en syk lite gutt, øybetennelse og omgangssyke.
De er jo like mye syk som de er friske når de begynner i barnehagen!
Jeg kan vel ikke klage, Theodor er i godt humør og godt mot.
Han leker og tøyser, også er han litt syk akkurat i det han har gjordt i buksen
eller kastet opp, også er alt bra igjen og gutten leker vdere!

Er veldig gla jeg har en snill og god gutt.

1 comment:

Morten Brekkevold said...

Jeg kurser deg gladelig i Photoshop for halve summen ;-)