Tuesday, February 23, 2010

Blomster og snø!

Ute ligger det snart en meter snø. Inne har jeg løkblomster i full blomst!
I morgen skal jeg på mester grønn og kjøpe flere.




Lille blomsten min vokser også. Han måtte få krone på min bursdag.
På søndag er det Theodor sin 1. års dag - da blir det krone igjen.


Siden vi flyttet inn i huset for litt over to år siden har orkidene mine levd sitt eget liv.
Jeg har antagelig perfekte forhold for orkideer i huset mitt.
De kommer igjen og igjen! Vakre blomster som blomstrer og gjør meg gla.






I går var jeg på besøk hos vesle Embla, som er datteren til en venninne av meg,
Kjempe søt liten jente bare 3 uker gammel.
Like mye hår som min lille Theodor hadde da han kom til verden.

I dag har jeg shoppet med Elisabeth og Joakim på Askøy senter.
Resten av fri uken min skal jeg bruke til å fikse i huset før jeg begynner i jobb på mandag.
Skal bli godt å komme i gang igjen, men sikkert travelt også.

Ha en super fin kveld.

1 comment:

Home and Cottage said...

Vakre perleblomster og nydelige orkideer gir smil i sinn, takk for at du deler :) Ønsker deg og dine en strålende ettermiddag!