Tuesday, February 9, 2010

Tigergutt!

Vi måtte kjøpe kostyme til lillegutt som skal ha karneval i barnehagen.
Siden jeg i alle år har likt Ole Brumm og hundremeterskogen - så fikk jeg endelig en liten tigergutt.


Synd de ikke hadde fantorangen kostyme, elle noen av figurene fra Drømmehagen.
Det tror jeg Theodor hadde likt bedre. Han kunne vært Hinkel Pinkel eller Mekka Pekka..........


Han har også en veldig fin "hellikoptergåbil" med Ole Brumm.
Dette er for tiden helt klart en av favorittene til Theodor.



Dersom jeg hadde vært mer kreativ og flink å sy. Så kunne jeg sikkert lavet et mye finere kostyme selv,
men slik er det desverre ikke.

Var også på 12 mnd kontroll i dag med vaksiner og legesjekk.
Theodor er nå 77 cm og 9,750kg. Fortatt en veldig gjennomsnittlig liten gutt.

3 comments:

Johanne Brekkevold said...

Nydelig liten tigergutt! Gleder meg til å treffe dere på søndag. Kanskje jeg kunnet kommet hjem til dere før vi skal til tante? :)

Marianne said...

Klart du kan komme på besøk her først! Ring meg du:)

Johanne Brekkevold said...

Jeg plinger på :)