Thursday, January 28, 2010

Theodor er 11 mnd i dag!

Stor dag for Mamma og Pappa dette! Snart er lille gutten 1 år. Mandag 1. februar er første dag i barnehagen! Så nå er det planlegging av utstyr og nok klær, og ikke minst merking av alt som skal være med.

Jeg er gla for at vi har fått plass til ham, selv om det er litt ekstra kjøring til og fra. Vi var heldig i dag og fikk kjøpt en ekstra bilstol billig via finn.no. Håper at når jeg finner meg en jobb så blir det en som må levere og en som må hetne! Kan ikke da leve med en bilstol! Så nå håper jeg at poloen min lever en stund til!


Knut og Theodor på Iskanten.
Theodor tester hjelmen til Carsten Andreas,
og lurer på når han skal få stå på skøyter.


Carsten Andreas og Theodor på benken!
De hviler seg litt etter all akingen.


Aketur i hagen til Carsten Andreas, Tante Therese og Onke Cato.


Her liker jeg meg godt! Hoppedissen. (Barnevakten til mamma.)


Theodor og Joakim på Cafè.

No comments: