Sunday, January 24, 2010

Jeg har fått en Award!



Jeg har fått en Avard av Therese, som driver en butikk på Bømlo. MammasHus - hun har en kjempe koslig blogg.
For å motta denne awarden er reglene som følger; Kopier awarden og lim den inn i din egen blogg,link til den du fikk den fra,skriv 7 interessant fakta om deg selv, finn 7 andre bloggere du vil gi denne awarden til og link til dem, legg igjen en kommentar på bloggen deres om at du vil gi de denne awarden.

Jeg gleder meg til jeg skal besøke butikken din!! Jeg har allerede handlet via e-post, men det er ikke det samme som å kikke og plukke! Vi er vel alle hektet på interiør. Jeg koser meg med å shoppe nye ting til hjemmet, men jeg må gjøre det litt i snik slik at ikke min bedre halvdel skal merke det;)
Han er veldig gla i rene linjer, noe jeg er enig i, men det skal da ikke være kjedelig heller!

For øyeblikket ser stuen ut som en barnehage! Er på et stadie hvor pene desing ting detter litt ut. Min lille sønn på 11 mnd skal plukke på alt og rydde i alle hyller. Så her er det bare å holde det litt barevennlig en periode. Håper han mister interessen snart.

Awarden ja.... Takk for den Therese!
Syv ting om meg selv:

- Jeg bor i Bergen, Blomsterdalen!

- Samboer med Knut-Helge og har sønnen Theodor på 11 mnd.

- Er utdannet innen IT og gleder meg til å finne meg en jobb.

- Jeg liker å se på såpe serier og realety på TV.

- Jeg elsker romantiske komedier.

- Koser meg med GODE bøker.

- Venner og Familie - selskap og fest;)

Syv andre bloggere:

A blög once bit my sister - som er min Kusine og Mannen! Nevnt også i tidligere innlegg.

Solbakken pensjonat - er en blogg jeg har fulgt litt med! Interiør og barn! Ta en titt!!

Home&Cottage - dette er jo en butikk, men de har en blogg og jeg liker den!!

Jeg skal legge til andre blogger i morgen. Nå detter øynene mine igjen!


Da var det mandag - jeg vil i grunnen bare legge til en blogg til som skal få Award av meg og det er:

OFELIA - som er en butikk på Askøy og nettbutikk.
Denne hørte jeg om første gang på et julebord i november 2009 da jeg møtte Cecilie. Samboeren hennes jobber sammen med samboeren min. Ta en titt her!

Til slutt kan man bare lese og la seg inspirere av alle som blogger..... Er så mange flotte, kreative, flinke bloggere!
Norskeinteriørblogger Nib - når man har god tid!

Marianne

2 comments:

pensjonat frua said...

Hei marianne!
Tusen takk for awards, det satte jeg pris på :-)

Johanne Brekkevold said...

God formiddag Marianne!
Tusen takk for award :)
Jeg får komme tilbake til den på bloggen en av de nærmeste dagene.

Gleder meg stort til Bergenstur!